MOWI

Czuła narracja oraz wzorowa jakość spotów. Dla norweskiej firmy MOWI nasz dział wideo zrealizował w ostatnich latach kilka produkcji filmowych: wizerunkowych oraz employer brandingowych.

produkcje filmowe, logotyp mowi

Film korporacyjny wcale nie musi być nudny

To wyjątkowy klient, z którym dzielimy nie tylko takie wartości jak zaufanie czy pasja, ale również… wschody słońca! Na planach filmowych maksymalnie wykorzystujemy czas, często wychodzimy poza siedzibę klienta – kitesurfing jesienią na Półwyspie Helskim, dynamiczna scena w miejskim teatrze czy przejazd nowym wozem strażackim? Film korporacyjny wcale nie musi być nudny – to doskonały sposób do kreatywnego przedstawienia kluczowych wartości marki.

Co ma kitesurfing do rekrutacji?

Dla MOWI Poland, lidera w przetwórstwie ryb i owoców morza, zrealizowaliśmy film, który wyszedł daleko poza przeszklone biuro naszego klienta.

Bohaterami są pracownicy Centrum Wsparcia Biznesowego w Gdańsku. Trzy różne osobowości i charaktery, które udowadniają, że wcale nie trzeba rezygnować ze swoich pasji, aby w pełni realizować się zawodowo: 

• Kasia – energiczna mama, która kocha czuć na twarzy wiatr wolności. W MOWI odważnie wypływa na „międzynarodowe wody” sprzedaży; 

• Adrian – aktywny księgowy na początku swojej zawodowej kariery. Dzięki odpowiedniej infrastrukturze w pracy może utrzymać swój aktywny styl życia;

• Agata – łagodna i skryta miłośniczka garncarstwa. W pracy w dziale finansów wnosi swoje skupienie nad detalami na nowy poziom.

MOWImy o Tobie!

Czy stanowiska pracy mają płeć? Z tym zagadnieniem zmierzyliśmy się w trakcie opracowywania strategii oraz scenariusza filmu do kampanii employer brandingowej MOWI, skierowanej do pracowniczek.

MOWI wspiera równouprawnienie oraz rozwój kompetencji wszystkich swoich pracowników.
Z tego powodu celem kampanii było zachęcanie kobiet do odważnych działań – spojrzenia na swoje kompetencje i talenty, a w konsekwencji rozważenia aplikacji na stanowisk, które często niesłusznie uważane są stereotypowo za męskie. 

W trakcie prac nad spotem poznaliśmy wyjątkowe kobiety, które podjęły to zawodowe wyzwanie i przyjęły nowe obowiązki, w których… sprawdziły się świetnie! Opowiedzieliśmy m.in. historię zaradnej magazynierki Martyny czy precyzyjnej pracowniczki technicznej Adrianny, przygotowującej raporty dla całego działu. Film jest częścią większej kampanii wewnętrznej MOWI, dla której opracowaliśmy również ideę przewodnią i zaprojektowaliśmy serię plakatów.