Kampanie


W ramach realizowanych kampanii, przygotowujemy pełen zakres form interaktywnych oraz kreacje na potrzeby mediów tradycyjnych.
Opracowujemy koncepcję strategiczną kampanii. Zastanawiamy się nie tylko co zrobić, ale przede wszystkim w jakim celu. Staramy się zrozumieć potrzeby marki i kontekst jej komunikacji. Dzięki temu możemy zaproponować pomysły, które pomogą w osiągnięciu planowanego efektu.
W oparciu o identyfikację wizualną marki opracowujemy kreację, która odzwierciedli jej silne strony. Poprzez atrakcyjną wizualnie formę, koncentrujemy się na wywołaniu pozytywnego skojarzenia, wzbudzeniu zainteresowania użytkownika i skłonieniu go do wykonania określonej akcji.
Jesteśmy w stanie zapewnić elastyczne czasy realizacji i dostosować się do często zmieniających sie realiów rynkowych w biznesie klienta. Po opracowaniu koncepcji linii kreatywnej, bardzo szybko potrafimy zamknąć całą produkcję, opcjonalnie pośrednicząc w kontaktach z domem mediowym.
Realizując kampanie marketingu interaktywnego, odpowiadamy za produkcję wszelkiego rodzaju popularnych w Internecie form. W dobie integracji kanałów marketingowych, bardzo często wychodzimy jednak poza obszar online i przygotowujemy kreacje BTL, reklamę drukowaną, czy spoty TV.
Pamiętamy o możliwościach dostępnych technologii, właściwościach urządzeń, na których wyświetlana będzie reklama i ograniczeniach w specyfikacjach domów mediowych. Wiemy, kiedy lepsza będzie forma GIF zamiast Flash. W określonych projektach kreacje reklamowe przygotowujemy w HTML5.
Przeprowadzamy testy A/B, aby zbadać, który z wariantów kampanii jest skuteczniejszy. Następnie wybieramy bardziej efektywną linię i testujemy ją ponownie, badając wpływ poszczególnych elementów kreacji na jej skuteczność. Wszystko po to, aby zoptymalizować współczynnik konwersji.
Cel spotu może być różnoraki - edukacja użytkownika, zwiększenie sprzedaży, poprawa wizerunku, czy wsparcie działu obsługi. Dlatego, przygotowując scenariusz, koncentrujemy się na tym, aby film w skuteczny sposób realizował określone potrzeby i jak najdłużej pozostawał w pamięci.
Charakter wizualny spotu powinien wynikać z treści, którą chcemy w nim przekazać, pożądanego tonu komunikacji i specyfiki grupy docelowej. W zależności od potrzeb stosujemy różne techniki animacji i montażu video, dostosowując koncepcję kreatywną do celów konkretnej realizacji.
Zajmujemy się pełną produkcją - począwszy od koncepcji scenariusza, a skończywszy na publikacji filmu. Współpracujemy z profesjonalnymi studiami nagrań i wspieramy się bankami muzyki, zapewniając dobór podkładu, efektów dźwiękowych, czy wielojęzycznej narracji lektorskiej.
Za każdym razem myślimy o kontekście, w jakim wyświetlany będzie film i dostosowujemy jego przekaz do określonego medium. Treści, które sprawdzą się w telewizji, niekoniecznie okażą się skuteczne w Internecie, w prezentacji wyświetlanej w punkcie sprzedaży, czy w wewnętrznej komunikacji korporacyjnej.
Spoty telewizyjne jesteśmy w stanie wyprodukować znacznie szybciej i taniej niż w przypadku standardowej produkcji angażującej aktorów wraz z pełną ekipą filmową. Zrealizowane przez nas reklamy TV wykorzystujące animację i montaż video, okazały się równie skuteczne, co tradycyjne spoty filmowe.
Mamy doświadczenie w jednej z najbardziej przyszłościowych form komunikacji z odbiorcami. Tworzymy zautomatyzowane kreacje wideo, pozwalające personalizować przekaz, wykorzystując, jako źródła dane z systemów e-commerce, baz ERP oraz platform marketing automation.
Przed rozpoczęciem realizacji serwisu www pomagamy określić jego cele i zdefiniować kryteria sukcesu. Badamy potrzeby grupy celowej i wybieramy koncepcję, która pozwoli w jak najbardziej efektywny sposób odróżnić się od konkurencji. Dobieramy narzędzia odpowiednio do wymagań i budżetu projektu.
Sukces projektu graficznego wynika z dbałości o szczegóły, które dla statystycznego użytkownika wydają się być nieistotne. Zastosowanie określonej stylistyki jest efektem wieloletniego doświadczenia i wyników badań użyteczności, jakimi wspieramy się w naszej pracy nad kreacją.
Dobrze zaprojektowany interface przekłada się na poziom satysfakcji użytkownika w trakcie interakcji z marką. Dlatego zawsze w pierwszej kolejności myślimy o potrzebach internautów i kontekście użycia określonej funkcjonalności. To decyduje o wybranych przez nas rozwiązaniach.
Nasz autorski JAMEL CMS jest ceniony przez Klientów za łatwość obsługi i dużą skalowalność. Każdorazowo jest dostosowywany do indywidualnych wymagań projektu. Jest przy tym bezpieczny i wydajny - potrafimy skrócić czas ładowania strony nawet o kilkadziesiąt procent. Zapewniamy bezawaryjny hosting.
Na etapie briefingu badamy potrzeby i oczekiwania Klienta, a także plany rozwoju serwisu. Dzięki temu możemy zarekomendować optymalny CMS. W przypadku mniej wymagających stron internetowych, proponujemy wdrożenia na platformie WordPress.
Uruchomienie serwisu internetowego nie oznacza końca naszej pracy. Cyklicznie monitorujemy jakość ruchu w witrynie, badamy poziom realizacji założonych celów i analizujemy ścieżki wielokanałowe, następnie przeprowadzamy testy A/B i rekomendujemy wprowadzenie stosownych zmian optymalizacyjnych.
Rolą opracowywanych przez nas strategii social media jest zapewnienie jak najwyższego poziomu interakcji użytkownika z marką. Zdobycie jak największej liczby fanów nie może być celem samym w sobie.
Koncentrujemy się na uzyskaniu wartościowego zasięgu. Dlatego wybieramy te serwisy społecznościowe i narzędzia, które będą najbardziej właściwe dla realizacji założeń konkretnego zagadnienia.
Prowadzimy angażującą komunikację na profilach społecznościowych. Generujemy wartościowy dialog z fanami marki. Odpowiadamy na pytania, moderujemy wpisy i reagujemy na sytuacje kryzysowe.
Analizujemy nie tylko profile marki, ale także jej otoczenie konkurencyjne w SM. Badamy zasięg, profil odbiorcy i poziom zaangażowania. Na tej podstawie podejmujemy decyzje co do dalszych działań.
Prowadzimy kampanie wewnątrz serwisów społecznościowych. Przygotowujemy i optymalizujemy kreacje reklamowe. Planujemy i wydatkujemy budżety, rozliczamy efektywność i rentowność kampanii.
Gdy potrzebne jest dostarczenie użytkownikom określonej funkcjonalności w obrębie społeczności, przygotowujemy dedykowane aplikacje, które integrujemy z API serwisów społecznościowych.