Realizacje

Bot konkursowy
Dla Netto
Zamknij

Wyzwanie

Z okazji 23. urodzin sieci sklepów Netto został zorganizowany konkurs, w którym do wygrania było wiele atrakcyjnych nagród. W akcji mogły wziąć udział osoby, które dokonały zakupów za minimum 23 złote. Dodatkowym zadaniem było wykonanie zdjęcia z liczbą 23 w roli głównej. Naszym zadaniem było przygotowanie systemu do przyjmowania zgłoszeń.

Rozwiązanie

Do konkursu można było zgłaszać się dwojako: przez bota zaimplementowanego w messengerze Netto lub poprzez landing page. Bot podczas rozmowy z użytkownikiem pytał o dane z paragonu, akceptację regulaminu oraz zdjęcie. Fotografia była automatycznie przesyłana do specjalnie zaprojektowanego panelu. Dodatkowo przeprowadziliśmy akcję reklamową w social media. Dzięki reklamom na FB oraz Instagramie zachęcaliśmy do rozpoczęcia rozmowy z botem lub przesłania zgłoszenia za pomocą landing page’a.

Ekran bota

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close