Sieć sklepów Netto zleciła nam opracowanie koncepcji oraz realizację kampanii z okazji swoich 23. urodzin. Główny nacisk klient postawił na kanał Social Media.
Sieć sklepów Netto zleciła nam opracowanie koncepcji oraz realizację kampanii z okazji swoich 23. urodzin. Główny nacisk klient postawił na kanał Social Media.
Wdrożyliśmy Landing Page, w którym użytkownicy zgłaszali swoje konkursowe zdjęcia. Prace uczestników mogły być również wysyłane przez oprogramowanego przez nas Messenger Bota. Dodatkowym prezentem urodzinowym była zaprojektowana i wdrożona przez naszą agencję nakładka na kamerę dostępna na FB wykorzystująca Augmented Reality. Ta bardzo angażująca forma kreatywna daje ogromny potencjał przy współpracy z influencerami na FB, Instagramie i YouTube. Użytkownicy, dzięki nakładce, mogą robić psikusy swoim najbliższym “rzucając” w nich urodzinowym tortem. Nagrania video, które powstają dzięki temu efektowi mogą być udostępniane w mediach społecznościowych i mają spory potencjał wiralowy.
Uzupełnieniem naszych działań była produkcja form w ramach kampanii display oraz prowadzenie kampanii reklamowej w Social Mediach.