Organizowanie pierwszej edycji Międzynarodowego Turnieju Tenisowego jest sporym wyzwaniem - brak materiałów zdjęciowych, zapoznawanie uczestników z marką, wystartowanie od zera z kanałami w social media.
Organizowanie pierwszej edycji Międzynarodowego Turnieju Tenisowego jest sporym wyzwaniem - brak materiałów zdjęciowych, zapoznawanie uczestników z marką, wystartowanie od zera z kanałami w social media.
Działania w social media zostały wsparte budżetem reklamowym, dzięki któremu dotarliśmy z informacją o wydarzeniu do fanów tenisa w całej Polsce. Dedykowane posty kierowaliśmy do mieszkańców Trójmiasta oraz turystów, którzy w terminie turnieju wybrali się na wakacje nad morze. Na Instagramie relacjonowaliśmy na bieżąco przebieg turnieju, przeprowadzaliśmy ankiety, w których można było typować zwycięzców meczów oraz zachęcaliśmy do używania #sopotopen. Najlepsze posty uczestników wydarzenia były udostępniane w kanałach Sopot Open. Łącznie opublikowane treści na Facebooku uzyskały ponad 750 000 zasięgu.