Realizacje

Kampania i prowadzenie profili
Sopot Open
Zamknij

Wyzwanie

Organizowanie pierwszej edycji Międzynarodowego Turnieju Tenisowego jest sporym wyzwaniem - brak materiałów zdjęciowych, zapoznawanie uczestników z marką, wystartowanie od zera z kanałami w social media.

Rozwiązanie

Działania w social media zostały wsparte budżetem reklamowym, dzięki któremu dotarliśmy z informacją o wydarzeniu do fanów tenisa w całej Polsce. Dedykowane posty kierowaliśmy do mieszkańców Trójmiasta oraz turystów, którzy w terminie turnieju wybrali się na wakacje nad morze. Na Instagramie relacjonowaliśmy na bieżąco przebieg turnieju, przeprowadzaliśmy ankiety, w których można było typować zwycięzców meczów oraz zachęcaliśmy do używania #sopotopen. Najlepsze posty uczestników wydarzenia były udostępniane w kanałach Sopot Open. Łącznie opublikowane treści na Facebooku uzyskały ponad 750 000 zasięgu.


PODGLĄD REKLAMY W INSTASTORIES

PRZYKŁADOWA GRAFIKA DO POSTA

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close