Realizacje

Kampania efektywnościowa
Hanza Pałac
Zamknij

Wyzwanie

Klientowi zależało na dokładnej weryfikacji powodzenia kampanii sprzedażowej w social media. Standardowo w takich sytuacjach wykorzystywany jest Pixel Facebooka, dzięki któremu można zliczać rezerwacje dokonane poprzez prowadzone kampanie jednak w tym wypadku instalacja kodu śledzącego nie była możliwa. 


Rozwiązanie

Przygotowaliśmy kampanię sprzedażową skierowaną do ściśle wyselekcjonowanej grupy potencjalnych klientów hotelu. Reklamy zawierały specjalną funkcję „oferta”. W treści promowanego posta znajdował się kod zniżkowy, który można było zrealizować tylko podczas rezerwacji telefonicznej lub mailowej. Co ważne oferta mogła zostać zapisana, a kilka dni przed wygaśnięciem promocji użytkownik otrzymywał maila z przypomnieniem o niej. 


POST Z OFERTĄ

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close