Grupa LOTOS angażuje swoje środki w sponsorowanie sportowców i drużyn wielu dyscyplin. Stanowi to istotny element komunikacji marki. Brakowało jednak miejsca, w którym będzie można śledzić różne pola aktywności sponsoringu sportowego.
Grupa LOTOS angażuje swoje środki w sponsorowanie sportowców i drużyn wielu dyscyplin. Stanowi to istotny element komunikacji marki. Brakowało jednak miejsca, w którym będzie można śledzić różne pola aktywności sponsoringu sportowego.
Nie chcieliśmy projektować sztampowego serwisu, mówiącego o aktywności marki na polu sportu. Stworzyliśmy więc serwis oparty o autorską platformę Jamel Interactive – SocialBoard. Wyświetla on wpisy ze wszystkich kanałów social media sportowców, organizacji sportowych, drużyn, w których sponsoring zaangażowana jest Grupa LOTOS. Informacje te można przeglądać w podziale na dyscypliny sportów lub konkretne wydarzenia. SocialBoard daje elastyczne możliwości importowania nowych treści.