Realizacje

Automatyzacja produkcji form reklamowych
BETSSON
Zamknij

Wyzwanie

W jednej kolejce Ligi Mistrzów odbywa się 16 spotkań (czyli udział biorą 32 drużyny). Celem realizowanej przez nas kampanii było dotarcie z komunikatem reklamowym do osób zainteresowanych konkretnym meczem.

Kampania składająca się z 15 różnych formatów display (static, HTML5, mp4) miała trafić do odbiorców w 4 krajach (4 wersje językowe) w dwóch wariantach sprzedażowych - krótkiej i dłuższej formie przekazu.

Łącznie dało to 16x15x4x2 = 1920 form reklamowych.

Rozwiązanie

Zastosowanie naszej autorskiej platformy JAMEL Automated Campaigns, umożliwiło skrócenie do minimum czasu przygotowania tylu formatów. Każdorazowe zmiany stawek bukmacherskich były przesyłane do naszej platformy i uwzględnione w aktualizacji. Użyty w kreacji Key Visual, w którym główną rolę grali zawodnicy obydwu drużyn występujący na stadionie, zakładał wariantowe operowanie kolorami. Dzięki temu kolorystyka stadionu, trybun czy koszulek zawodników była zgodna z barwami dwóch klubów, do których odnosił się konkretny baner.

Wyniki

Wyższe zaangażowanie, wyższe wskaźniki klikalności i konwersji.

możliwość integracji treści z różnego rodzaju źródeł danych

Key visual

fragment kreacji

Różnicowanie formy przekazu

Ten sam szablon kreatywny, ale różna warianty kolorystyczne - uzależnione od meczu, który komunikuje konkretna forma

Stawki bukmacharskie

Aktualizowane na bieżąco poprzez dostęp do bazy danych klienta

Komunikat sprzedażowy

W różnych wersjach językowych - w zależności od kraju emisji kampanii

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close