Gdyński Bieg Niepodległości z PKO Bankiem Polskim cieszy się olbrzymią popularnością. Organizatorzy poprosili nas, abyśmy stworzyli unikalną w skali kraju pamiątkę dla uczestników. Ważną kwestią było to, aby każdy z uczestników poczuł się wyjątkowo.
Stworzyliśmy personalizowane filmy, w których oprócz imienia, osiągniętego czasu i zajętego w biegu miejsca znalazł się też moment przekroczenia linii mety. Co najważniejsze, produkcja ponad 5000 spotów została zrealizowana w kilka godzin!
Wygenerowaliśmy 5436 filmów, spośród których, w ciągu pierwszych 48 godzin akcji aż 4049 zostało obejrzanych (74%!), 417 zostało udostępnionych w serwisach społecznościowych, co wygenerowało dotarcie do kolejnych 7976 odbiorców a 1356 filmów zostało ściągniętych bezpośrednio na urządzenia użytkowników.
HolidayCheck to jeden ze światowych liderów rezerwacji podróży online. Klient poszukiwał nowego sposobu na uatrakcyjnienie ofert w swoim serwisie. Idealnym narzędziem do tego celu byłyby filmy wideo pokazujące atrakcje z danego miejsca.
Skuteczność rozwiązania, jakim jest publikowanie filmów wideo w serwisach e-commerce, potwierdziły badania ComScore i Internet Retailer - wskazywały, że użytkownicy, którzy obejrzą wideo na stronie pozostają tam dłużej i ich skłonność do dokonania zakupu rośnie o 64-85%.
Firma nie dysponowała jednak żadnymi materiałami wideo, a jedynie bazą zdjęć.
Zdecydowaliśmy się na stworzenie własnego rozwiązania Automated Video, które umożliwiłoby przygotowanie materiału wideo w jakości full HD na bazie posiadanych zdjęć i opisów hoteli.
Usługa integrowała dane z 2 różnych źródeł: plik excela - zawierający dane na temat hotelu oraz baza zdjęć, na podstawie których tworzony był film.
W celu szybszej publikacji zintegrowaliśmy Automated Video z kontem YouTube i Vimeo. Dzięki temu wszystkie filmy po wygenerowaniu mogły zostać automatycznie umieszczone w serwisie.
Na podstawie jednego pliku excela i bazy 5000 zdjęć, nasz generator w kilka godzin przygotował prawie 290 filmów w jakości HD.
Dzięki naszej aplikacji, kanał HolidayCheck wzbogacił się o sporą dawkę poszukiwanego przez klientów kontentu, który może być szybko i automatycznie poszerzany.
Wyświetlenia filmów przygotowanych za pomocą Automated Videos w serwisie YouTube na profilu HolidayCheck.pl: