Realizacje

Mikroserwis raportu Deloitte
Pierwsze kroki na rynku pracy
Zamknij

Wyzwanie

Deloitte cyklicznie publikuje raporty dotyczące zmian na rynku pracy. Grupą docelową takich opracowań są najzdolniejsi absolwenci oraz środowiska biznesowe, do których nasz Klient chce dotrzeć z przekazem w efektowny i angażujący sposób.

Rozwiązanie

Przygotowaliśmy mikroserwis będący częścią globalnej witryny Deloitte. Jego najważniejszą częścią był psychotest w formie interaktywnego quizu, który przyporządkowywał użytkownika do jednego z czterech typów osobowości badanego pokolenia „Y”.

Mikroserwis

Strona prezentuje nie tylko wyniki badań ale również umożliwia rozwiązanie testu

cztery typy osobowości

Personifikacja cech badanej grupy celowej

wynik testu

Prezentacja rezultatu badania

Typy osobowości

Szczegółowo opisane cechy każdej z grup

przedstawienie danych

Dane zwizualizowane na wykresach

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close