https://www.high-endrolex.com/26https://www.high-endrolex.com/26 JAḾEL - Realizacje / HRS: Kampania 360°

Realizacje

Dla HRS opracowaliśmy
Działania marketingowe 360°
Zamknij

Wyzwanie

HRS to największy w Europie system rezerwacji hoteli on-line. Nasz Klient postawił nam za zadanie podjęcie działań mających na celu podniesienie świadomości marki HRS i wysunięcie jej na pierwszą pozycję w Polsce. Cel był ambitny - osiągnięcie pozycji lidera.

Rozwiązanie

Przygotowanie działań marketingowych 360° w oparciu o przygotowaną przez Klienta strategię rozwoju marki na rynku polskim. Działania obejmowały zmiany w brandingu: przygotowanie przez nas claimu na polski rynek: "Tu są Twoje Hotele”. Szeroką kampanię reklamową w prasie i telewizji. Działania online: kampanie displayowe, social media, e-PR, a nawet marketing partyzancki (Akcja: "Kibice śpią, gdzie chcą" przeprowadzona podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 r.). Przez 4 lata byliśmy i nadal jesteśmy jedyną agencją w Polsce, z którą współpracuje HRS.

Wyniki

W ciągu niecałego roku, od lipca 2012 roku do czerwca 2013 roku, świadomość marki HRS wzrosła niemal dwukrotnie. Znajomość serwisu rezerwacji hotelowych HRS.pl zadeklarowało 98% respondentów, 1/3 z nich wymieniała HRS spontanicznie. Pozycję lidera pod względem świadomości marki przez długi czas zajmował w Polsce serwis Booking, jednak według badania przeprowadzonego w czerwcu 2013 r., został wyprzedzony przez HRS.pl. (ARC, Rynek i Opinia, czerwiec 2013 r.).

Wzrost świadomości marki w okresie lipiec 2012-czerwiec 2013 z poziomu 44% do poziomu

98%
HRS - Tu są Twoje Hotele

Claim „Tu są Twoje hotele" oraz zmiany w brandingu HRS przygotowane na polski rynek.

Kampania zintegrowana

Dla HRS przygotowaliśmy pełen zakres działań marketingu 360°.

Spot TV

W sumie przygotowaliśmy kilkanaście spotów telewizyjnych emitowanych w ogólnokrajowych kanałach telewizyjnych, m.in.: TVP, TVN, Discovery Channel.

FB Landing Page

Landing page promujący oferty hoteli skierowane do kibiców podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2012 r.

Reklama prasowa

Przygotowaliśmy szereg reklam prasowych m.in. do: Forbesa, Newsweeka oraz Pulsu Biznesu.

Real-Time Marketing

Wykorzystaliśmy bardzo popularny w swoim czasie mem „Co ja pacze” i przygotowaliśmy kampanię run-on-site na Demotywatory.pl.

Kampania wizerunkowa

Kampania on-line wspomagająca kampanię wizerunkową ATL.

Roll-up

https://www.high-endrolex.com/26