Realizacje

Kiedy twitter nie wchodzi w grę
Aplikacja czatu mobilnego
Zamknij

Wyzwanie

Meritum Bank na swoją wewnętrzną konferencję potrzebował aplikacji, która zapewni bezpieczną komunikację pomiędzy uczestnikami. Jako benchmark przedstawiony został Twitter. Rozwiązanie to jednak miało szereg wad, które uniemożliwiały jego wykorzystanie.

Ważne było ograniczenie dostępu osobom niepowołanym oraz dostosowanie do urządzeń mobilnych. Aplikacja miała prezentować dodawane treści w czasie rzeczywistym i umożliwić komentowanie wydarzeń, które właśnie mają miejsce.

Z punktu widzenia employer brandingu, ważne było korzystanie z identyfikacji wizualnej Meritum Banku.

Rozwiązanie

Zdecydowaliśmy się na stworzenie aplikacji działającej na zasadzie czatu, w którym użytkownicy mogą wysyłać wiadomości do 140 znaków. Poprawne wyświetlanie na urządzeniach mobilnych osiągnęliśmy za pomocą RWD.

W celu szybszego dostępu do czatu postawiliśmy na autoryzację za pomocą aplikacji Facebooka. Użytkownicy, którzy nie posiadali konta w tym serwisie, mogli założyć konto ręcznie i wgrać swój awatar z telefonu komórkowego lub zrobić zdjęcie za pomocą kamery w telefonie.

Przygotowane zostało także narzędzie do moderacji dyskusji przez administratora.

Wyniki

Realizacja projektu zajęła 6 dni roboczych. W tym czasie przygotowaliśmy makiety, projekt graficzny oraz funkcjonalności aplikacji i integrację z Facebookiem.

Uczestnicy konferencji chętnie włączali się do dyskusji i komentowali informacje wyświetlane na slajdach.

Średnia ilość wiadomości wysłana przez użytkownika w trakcie konferencji:

7,23
Przejrzysty ekran główny

Aplikacja zaprojektowana według najnowszych trendów designu i UX.

Ekran rejestracji

Daje możliwość utworzenia konta za pomocą Facebooka lub ręcznie.

Ekran dyskusji

Awatary pozwalają łatwo zidentyfikować innych rozmówców.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close