/
WWW
/
/
Sesja foto
/

Baltic Hub

Największego i najszybciej rozwijającego się polskiego terminalu kontenerowego potrzebował wsparcia w zakresie serwosów: intra– i internetowego.
Źródło:

Serwis www. Komunikacja zewnętrzna i logistyka

Baltic Hub to największy i najszybciej rozwijający się polski terminal kontenerowy oraz jedyny terminal głębokowodny w rejonie Morza Bałtyckiego. Współpraca JAMEL z Baltic Hub w zakresie projektów IT rozpoczęła się od prac nad nowym serwisem internetowym. Nasze działania obejmowały odświeżenie layoutu serwisu –  zgodnie z potrzebami użytkowników oraz specyfiką działalności terminala – oraz prace programistyczne, w tym liczne integracje z wewnętrznymi systemami klienta.

Nowy serwis internetowy Baltic Hub to nie tylko platforma informacyjna, ale również narzędzie umożliwiające efektywne zarządzanie logistyką i komunikacją z klientami oraz kierowcami. Umożliwiają to główne funkcjonalności serwisu: wyświetlanie informacji nt. statków, które aktualnie znajdują się przy kei, sprawdzanie kontenerów, kalendarz pociągów czy też kalendarz statków.

Dzięki odświeżonemu designowi, integracjom z wewnętrznymi systemami oraz podziałowi na dedykowane sekcje, serwis stanowi kluczowy element w działalności Baltic Hub, podkreślając jego rolę jako lidera w branży terminali kontenerowych w regionie Morza Bałtyckiego.

Intranet. IT w komunikacji wewnętrznej

Wraz z zakończeniem prac koncepcyjnych nad serwisem baltichub.pl, Klient powierzył nam wdrożenie Intranetu. Serwis ten ma być nową odsłoną – wizualną i funkcjonalną – Intranetu, z którego dotychczas korzystali pracownicy spółki. Wśród kluczowych funkcjonalności znajdują się: kalendarz wydarzeń, rozbudowana książka adresowa, interaktywna struktura organizacji, forum dla pracowników spółki, a nawet aktualne menu pracowniczej kantyny.

Sprawy
administracyjno-biurowe

Thank you! Your submission has been received!
Wystąpił jakiś błąd techniczny.
hello-marqueehello-marquee