Mamy coraz mniej czasu na śledzenie informacji w mediach społecznościowych. Co więcej, algorytmy odpowiedzialne za wyświetlanie treści, same decydują o tym co zobaczymy, a czego nie. Bardzo łatwo jest więc przeoczyć istotną informację.
Mamy coraz mniej czasu na śledzenie informacji w mediach społecznościowych. Co więcej, algorytmy odpowiedzialne za wyświetlanie treści, same decydują o tym co zobaczymy, a czego nie. Bardzo łatwo jest więc przeoczyć istotną informację.
Rozwiązaniem tego problemu jest Social Board - narzędzie, które pozwala zagregować informacje z różnych kanałów social mediach i w pełni kontrolować treści, jakie pojawią się w aplikacji (pre- lub post-moderacja). W ten sposób można pokazać wszystko, co jest związane z aktywnością marki w sieci.
Social Board poprzez agregowanie treści skupionej wokół określonego zagadnienia zwiększa poziom zaangażowania wśród fanów marki i umożliwia przeglądanie w jednym miejscu contentu pochodzącego z różnych kanałów społecznościowych.